/
/
הכוח הפנימי שבי- מציאת האמת בתוכנו

הכוח הפנימי שבי- מציאת האמת בתוכנו

בקצרה על החוויה: בהרצאה שלי אשתף אתכן במסע שלי להורות, מסע שערער לי את החלום להיות אמא , מסע של הרבה אתגרים אך בעיקר למידה ואהבה עצמית. האתגרים שצלחתי והכלים שרכשתי הובילו אותי ללוות נשים רבות לשבירת מחסומים , ניהול רגשות והשגת מטרות בשיטת NLP . הרצאה פרקטית ומרגשת להתבוננות פנימית ומציאת המשאבים הקיימים בתוכנו.
40 השתתפו
אצלנו ואצלכם

איך זה עובד?

כשהרופאים אמרו לי שאני לא אצליח להיות אמא באופן טבעי, הם לא ידעו שהם מנפצים לי חלום ילדות. מבחינתם הייתי עוד אחת שבטיפולי פוריות, אבל מבחינתי כל מציאות חיי השתנתה. במשך שנתיים חייתי בכעס גדול (בעיקר על עצמי) והתרחקתי מכולם ( בעיקר מעצמי). כשהבנתי שהמחשבות שלי והרגשות שלי מנהלים אותי ומעכבים אותי החלטתי לעשות שינוי. מאז אני חוקרת ולומדת על השפעת התת מודע, על השליטה שיש לנו הרגשות והמחשבות להשיג כל דבר שנרצה. בהרצאה אשתף אתכם במסע האישי שלי שיעניק לכם תקווה, כלים והבנה שעם חיבור פנימי ניתן למצוא את הכוחות והמשאבים הקיימים בנו להשיג כל מטרה. כי למרות שאני זוכרת את הדמעות לאחר אמירתו הקשה של הרופא, אני בעיקר זוכרת את דמעות האושר שהיו לי שבני הבכור נולד.

מה מקבלים?

הרצאה מרגשת ועניינית שתחזק את האהבה העצמית שלך ואת תחושת המסוגלות שלך. בהרצאה נבין שיש לנו שליטה רבה על המחשבות והרגשות וחובתנו לנתב אותם למקומות חיוביים על מנת להשיג את המטרות.

למה אנחנו?

WhatsApp Image 2024-07-05 at 14.50.38
באתר משנת 2024
שבירת מחסומים פנימים להשגת מטרות בשיטת NLP
שיטת NLP הינה שיטה שמאפשרת לבחון את אופן התקשורת של האדם עם עצמו והסביבה, ומציעה כלים לחיזוק הקשרים הפנימיים והחיצונים על מנת לקדם מטרות. ב-5 שנים האחרונות אני עוזרת לנשים רבות לאהוב את עצמן, לשבור מחסומים, להבין שיש הרבה יותר משחור ולבן ועל כל “לא” יש הרבה כן. אני נשואה לאיתי, ואמא לאריאל ואביגיל. החלום להיות אמא היה מושרש בי מגיל קטן, אך החיים הכינו לי הפתעות ואתגרים. בעזרת תקשורת טובה עם עצמי , האמונה שאהיה אמא וכנגד כל הסיכויים של הרופאים, הגשמתי את החלום בהרצאה שלי אני אשתף אתכן במסע שלי להורות . מסע שהיה מלווה בהמון חוסר וודאות, מחסומים, ועוד הרבה רגשות ומחשבות שלא תמיד נעים לדבר עליהם, אך בעיקר מדובר במסע של למידה. במטרה להעניק לכן תקווה ואמונה שאין דבר שאתן לא יכולות להשיג!
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן