/
/
איך לצמוח ממשברים

איך לצמוח ממשברים

בקצרה על החוויה: כולנו חווים משברים בחיינו. חלקם גדולים ומשמעותיים, וחלקם יכולים להיות קלים וסבירים יותר. אך המחנה המשותף של כולם זה שיש לנו כמה אפשרויות להתמודד איתם. בהרצאה שלי אני מספרת ומרחיבה את האפשרויות שעומדות בפניכם בכל אחד מהאתגרים שאתם פוגשים. מההרצאה תצאו עם תובנות וכלים פקרטיים שיאפשרו לכם להפוך להיות האחראים הבלעדיים על התוצאות של כל מצב משבר שאתם פוגשים בחייכם. והדבר העיקרי שתלמדו ממנה, זה את הכוח האין סופי שטמון בכוח הבחירה שיש לכל אחד מאיתנו.
אצלנו ואצלכם
אפשר גם אונליין

איך זה עובד?

במהלך החיים עברתי המון משברים : *הפכתי להיות האופוטרופוס של אמי ואחיותי בגיל 17 *ילדתי תאומים עם צרכים מיוחדים *עברתי גירושים ונשארתי לבד עם 4 ילדים קטנים זה גרם לי לנסות להבין איך אפשר להתמודד עם מצבים כל כך מאתגרים ולא להישבר לכן למעלה מ20 שנה אני לומדת וחוקרת את הנושא של התפתחות אישית ועבודה עם תת המודע. האתגרים שצלחתי, והכלים שרכשתי במהלך החיים אפשרו לי לסייע לנשים רבות להתמודד עם האתגרים שהחיים מביצים בפניהם, וגם לצאת מזה מחוזקות. לכן היום אני מספרת את הסיפור שלי, סיפור שלימד אותי, ואולי יחדש גם לכם, פרופורצה מהי. ולמה יש חשיבות כל כך גדולה להיות במודעות ובנוכחות בכל רגע בחיים.

מה מקבלים?

ההרצאה שלי-היא חוויה מעצימה, שתשנה לכם את ההסתכלות על מה זה משבר ואיך הוא יכול להיות דבר נפלא ומעצים. תקבלו כלים פרקטיים ומעשיים שיאפשרו לכם להרחיב את הזוויות ראיה על כל סיטואציה שאתם פוגשים בחיים. הרצאה שהיא חווה עבור כל אדם שמרגיש שהחיים הם קשים, וצריך להילחם כדי לשרוד. תגלו עולם חדש שישנה לכם לגמרי את חוויות החיים ואת תפיסת העצמי. כי אפשר לחיות אחרת

למה אנחנו?

download
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן