/
/
צמיחה מתוך אתגר

צמיחה מתוך אתגר

בקצרה על החוויה: הרצאה חווייתית סוחפת מרגשת ומשנת חיים, שתוציא את הקהל עם רצון להיות אנשים ערכיים טובים וחזקים. הקהל יכיר ויבין יותר את עולם הצרכים המיוחדים, יהיו רגישים ומכילים וסובלניים יותר. יקבלו כלים פרקטיים להתמודדות עם אתגרים בחיי היום יום. ויחוו מנעד רחב של רגשות של ידעו שקיימים בהם.
1500 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

איך זה עובד?

תחשפו להרצאה סוחפת ומרגשת, שתשנה את חייכם ותיגע בכם בכל רגע, הרצאה שבניתי על בסיס סיפור חיי האישי שמתאר את ההתמודדות היומיומית בגידול אדם עם נכות ואת ההשפעה של התמודדות כזו על המשפחה. •תחוו מנעד רחב של רגשות שלא ידעתם שקיים בכם, ובו-זמנית אתם תתרגשו, תצחקו ותבכו. •תהפכו לאנשים ערכיים וחזקים יותר שרוצים ושיכולים לעשות טוב ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. •אשתף אתכם בסרט דוקומנטרי ייחודי ומרגש שנעשה לכבוד בת המצווה של אמונה, המתאר את ההתמודדות היומיומית של המשפחה עם ילדה עם צרכים מיוחדים.
Play Video

מה מקבלים?

השיחה מלווה בסרט מרגש ועוצמתי, בשירים ומצגות. הקהל יכול לשאול שאלות ולשתף

מה צריך להביא?

מקרן, הגברה

למה אנחנו?

דברים שחשוב לדעת

אז מי אני בעצם נעים מאוד שמי יעל שהם אמא ל-9 ילדים שעובדת במשרה כפולה סביבם. אמונה, הבת השלישית שלי בת 21 עם תסמונת רט, תסמונת נוירוגנטית מורכבת מאוד, שכוללת נכות פיזית ופיגור קשה. היא לא מדברת ומתקשרת באופן בסיסי ביותר, מתפקדת ברמה של תינוק וזקוקה לטיפול צמוד 24 שעות. ולמרות זאת, ואפילו בגלל זה, אני שמחה על החיים האלה ומודה עליהם. אמונה העניקה לנו מתנה, מתוך החיים איתה זכינו ללמוד להיות אנשים יותר טובים ומכילים, יותר קשובים ופחות שיפוטיים, ופיתחנו כלים שעזרו לנו לאורך הדרך להתמודד עם הקושי, להפחית ממידת הכעס והעלבון ולהכניס קצת ציניות לחיים כדי להצליח לשרוד. כדי לעורר מודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים ולהפיג את החשש מהם, כדי לעורר השראה ולהפוך את האנשים למחוזקים יותר ולמכילים וסובלניים יותר, וכדי שהעולם יהיה מקום שנעים יותר לחיות בו, החלטתי לשתף את העולם עם הסיפור שלי ולהגיע לכמה שיותר אנשים וילדים מכל רחבי הארץ. אחרי כל הרצאה שאני מעבירה אני יוצאת מרוגשת ומחוזקת, בידיעה שאני עושה את הדבר הנכון, שאני הופכת אנשים בוגרים וצעירים לרגישים יותר ומכילים יותר, שרוצים להיות יותר טובים ויותר מעורבים בחברה. באמצעות ההרצאות שלי, אני מזכירה לעצמי בכל פעם מחדש מה תפקידנו כאן בעולם, מהי השליחות שלנו ומה יישאר כאן אחרינו.
download
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן