/
/
על אלימות, מוגנות ומה שבינהן

על אלימות, מוגנות ומה שבינהן

בקצרה על החוויה: אנחנו שומעים על ימין ועל שמאל סיפורי זוועה על אלימות בבתי הספר ובמרחב הציבורי ועל מקרים קשים של פגיעות מיניות. הורים היום מוצאים עצמם יותר ויותר מבולבלים וחרדים לשלוח את ילדיהם לגן ולבתי הספר. החשש שמא יקרה משהו ליקר להם מכל, אל מול חוסר האונים באין כלים להתמודד עם טרגדיות וארועים פוגעניים, יוצרים תחושה של מבוכה מעורבת עם פחד. אחרי שנים של למידה והנחית הורים אנו יכולים לומר בפה מלא שיש לנו את הכלים להתמודד עם אלימות ומוגנות בצורה הנכונה והמיטבית שתעזור להורים ולצוותי חינוך להפחית משמעותית את המקרים ולעזור לילדים להתאושש מטראומות ולהתגבר באם יהיה צורך.
1.5 שעות
בהתאם לצרכים
עברית

איך זה עובד?

בהרצאה נציף את השאלה הכואבת- כיצד נגן על ילדינו במציאות של שטף אלימות ברשתות החברתיות, במוסדות החינוך ובמרחב הציבורי? נתבונן בה ונחקור יחד את התחושות השונות שעולות בקהל.

מה מקבלים?

קיימת במוסדות החינוך נטיה לגשת ישירות לפיתרון הבעיה- לטיפול בסימפטומים, כאשר בעצם הבעיה טמונה הרבה יותר ברובד שמתחת לפני השטח. רק אם נצליח לעמוד על שורש הבעיה, רק אם נבין טוב לעומק מה גורם לה, נוכל לטפל בילדינו ולהגן עליהם בצורה מיטבית.

למה אנחנו?

אפשרויות לשדרוגים

  • סדרת סדנאות
    שלוש סדרות (אפשר להתחיל בסדרה אחת, זה לא מחייב) של 8 הרצאות להעמקה בגישה ההיקשרותית- התפתחותית ולהבנת ילדינו מן הפנים אל החוץ על מנת שנוכל לעזור להם לגדול, להתפתח, לצמוח ולממש את הפוטנציאל האנושי הגלום בהם.
תמונה ליזרעאקס
באתר משנת 2023
הרצאות בנושא אלימות ומוגנות בקרב ילדים ובני נוער, סדרות בהורות בגישה ההיקשרותית- התפתחותית, סדנאות מוזיקליות להורים וילדים יחד לילדים בגיל הרך
משה ואפרת שמואליאן, הורים לשבעה ילדים מקסימים, לומדים ומלמדים את הגישה ההתפתחותית- היקשרותית כבר למעלה מ12 שנה, מעבירים סדנאות קבוצתיות ומלווים הורים בדרך להורות מיטיבה, מצמיחה ומפתחת לגידול ילדים המממשים את הפוטמציאל האנושי הגלום בהם, ילדים אכפתיים, בוגרים ואחראיים.
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן