/
/
סיור-מפגש עם קהילתרבות

סיור-מפגש עם קהילתרבות

בקצרה על החוויה: בואו להכיר את קהילת תרבות בנתניה! קהילה של אמנים, יוצרים, כותבים ונגנים שהופכים את העולם ואת נתניה בפרט למקום הרבה יותר טוב לחיות בו. סיור של השראה, של יצירה, של צבע ושל מנגינה.
83 השתתפו
2 שעות
אצלנו
עברית, אנגלית
נתניה

איך זה עובד?

מה יקרה בסיור? נשמע מה היא הקהילה הזו ולאן היא צועדת. נשמע ונדבר עם חברי קהילה נוספים שישפכו אור על המשמעות של הקהילה בחיים שלהם. נכיר מרחבים משמעותיים לקהילה ואת הסיפור מאחוריהם. נהנה מביצועים חיים של אומנויות שנוצרו במרחב הקהילתי. נתארח בבית מארח, כדי לטעום מהאווירה של הפסטיבל המסורתי שלנו – ‘אינזואגדה’. נאכל יחד סעודה שהמארח וחברי קהילה הכינו בבית המארח. נעבור סדנת כתיבה כדי לטעום מהלך הרוח של קהילה אומנותית יוצרת וכדי לצאת עם מזכרת מעשה ידינו. נאסוף את ההשראה שקיבלנו מהזמן המשותף ונצא עם תובנות להמשך הדרך.

מה מקבלים?

להבדיל מכל תחום נקודתי שאדם יכול להביא אל קדמת הבמה, אנחנו יכולים להראות שפע של כל האומנויות ושפע של סיפורים שונים. אנחנו סמל למציאות שבה לא משנה באיזה אופן אתה רוצה להגשים את עצמך, הן מבחינה אומנותית והן מכל בחינה של עשייה משמעותית, אצלנו יש לך מקום. וגם כל מי שאין לו עניין יצירתי ימצא את מקומו במה שיש לקהילה להציע אם הוא מחפש חברות טובה, רוח ותרבות. אנחנו השראה לאפשרות לחיות חיים אלטרנטיביים, כאלה שבהם אני יכול להרגיש שהעולם החברתי שלי הוא קרוב והוא משפחתי. מציאות שבה אני יכול לצרוך באופן יומיומי תרבות וחברה ממקום אמיתי וחברי ולא דרך צרכנות חיצונית ויקרה שמשאירה את החיים שלך לאחר מכן באותו המקום. אנחנו מרחב התפתחותי המאפשר עבור כל מי שרוצה להיות חלק בקהילה, באיזה אופן שירצה ויש הרבה אופנים והרבה תחומי אחריות לקחת בתוכה. אנשים שיגיעו לסיור שלנו, מניסיון יצאו עם תחושה שהם רוצים להשתייך למציאות כזו או לכל הפחות לקבל השראה, לקחת משהו מזה אל החיים שאליהם הם יחזרו. הם יקבלו את התחושה שהם נחשפים לקהילה עם חזון וערכים חלוציים שגם מעוררים השראה לתהליכי עומק ארוכי טווח וגם יחשפו למתנות שיש למציאות הנבנית הזו להציע כבר בהווה, והן רבות… ואנחנו רק 4 שנים מהיווסדה. בסיור כל הנקודות שציינתי יבואו לידי ביטוי, ועוד.

מה צריך להביא?

רוח טובה וחלומות גדולים

למה אנחנו?

אפשרויות לשדרוגים

  • אמנויות של חברי הקהילה
    מפגש אחד-על-אחד עם חברי הקהילה - אמנים, פסלים, נגנים, יוצרים ועוד - עם סדנאות בהתאם.
WhatsApp Image 2022-09-14 at 23.55.51
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן