/
/
סדנאות יצירה חווייתיות ומעוררות השראה לגיבוש והעצמה

סדנאות יצירה חווייתיות ומעוררות השראה לגיבוש והעצמה

בקצרה על החוויה: לאחר כ-400 סדנאות שהעברתי, אני מציעה לחברות ולארגונים סדנאות עיצוב ויצירה עם מגוון חומרים, לפיתוח ולהשקעה בעובדים ובמנהלים, לגיבוש וחיבור - תוך כדי חוויה מהנה ומפיגת מתחים, ועם תוצרים איכותיים ושווים במיוחד! כיועצת ארגונית בהכשרתי, המומחיות שלי היא לשלב בין יצירתיות וחוויה מדהימה, לחיבור בין אנשים.
5000 השתתפו
1.5 שעות
אצלנו ואצלכם
אי אפשר אונליין

איך זה עובד?

העסק הוקם כדי להפיץ שמחה ולחבר בין אנשים באמצעות היצירה. כיועצת ארגונית ומנהלת בעברי, אני יוצקת לסדנאות את השפה והידע הארגוני והניהולי שצברתי, עם רצון גדול לחבר בין אנשים, ולהכניס אותם לעולם של צבע ויצירה תוך כדי העצמה אישית ותחושת גאווה. חלק מהסדנאות הן חד פעמיות, וחלקן מורכבות מסדרה של כמה מפגשים, אך כבר במפגש אחד תוכלו ליישם משהו, וגם לצאת עם תוצרים שווים ואיכותיים. הסדנאות שפיתחתי מתאימות לקבוצות קטנות, וגם לקבוצות של עשרות אנשים, ובכל סדנה נעשות התאמות לקבוצה במידת הצורך ותכנון מקדים. אני לא הולכת לשנות את העולם, אבל המטרה שלי היא לגרום לעולם שלכם להיות מרגש, צבעוני ומוצלח יותר! אני מאמינה גדולה בנתינה ובתרומה לקהילה, ומעודדת ארגונים וחברות- שבאמצעות הסדנאות יכולות להעביר את הטוב הלאה, ולייצר גם כן תרומה לקהילה. מצפה להיפגש בקרוב :-)

מה מקבלים?

* שיפור התקשורת: תקשורת טובה יותר בין העובדים, ושיתופי פעולה. *שיפור העבודה בצוות והגברת מוטיבציה. *הפגת מתחים ולחצים * תחושת שייכות וגאוות יחידה. *הוקרה והערכה מצד העובדים, תחושה שמשקיעים בהם ומטפחים את ההון האנושי. *תוצרים ברמה גבוהה: כולם יוצאים מהסדנה עם תוצרים מושקעים ופרקטיים ובעיצוב אישי.

מה צריך להביא?

אנרגיה טובה:-)

למה אנחנו?

דברים שחשוב לדעת

הסדנאות מתאימות לכל ארגון שרוצה להשקיע בעובדים שלו, ומעוניין לטפח אותם ולהעצים אותם. כל ארגון שמחפש את הדרך לקרב ולגבש את העובדים, להפיג מתחים ולהנות, ומבין שההון האנושי זה המרכיב הכי חשוב בכל סביבה ובכל קהילה. הסדנאות מתאימות ל: חברות וארגונים מוסדות חינוך מתנ”סים עיריות מועדוני קשישים אוניברסיטאות מרכזים קהילתיים ובעצם כל ארגון שמעוניין לחבר ולגבש ולהעצים את עובדיו ו/או את הקהילה סביבו. הסדנאות מתאימות למבוגרים בכל הגילאים, לגברים ולנשים כאחד, וגם סדנאות מותאמות לילדים החל מגיל 4. ואין צורך בידע קודם כלל-אז בלי לחץ:-)

אפשרויות לשדרוגים

  • התאמה אישית של הסדנה- ביחד עם המנהל/ מזמין הסדנה ניתן לבנות תהליך הרלוונטי במיוחד לארגון
  • הכנת תוצר נוסף מותאם אישית לארגון בסדנה
  • בניית תוכנית לסדרת סדנאות
download
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן