/
/
משחקי עץ דינמיים, מעוררי חשיבה, מעודדים אינטראקציה חברתית, חוויה מיוחדת ומגבשת לכל הגילאים

משחקי עץ דינמיים, מעוררי חשיבה, מעודדים אינטראקציה חברתית, חוויה מיוחדת ומגבשת לכל הגילאים

בקצרה על החוויה: הגיע הזמן לשחק! PLAY עץ מתמחה במגוון רחב של פעילויות מגבשות ודינמיות המותאמות לכל שכבות הגיל. המשחקים השונים יאפשרו לכם לתקשר, לחשוב יחד ולהכיר צדדים שעדיין לא פגשתם. זמן איכות טהור המאפשר לכם ליצור חיבור אמיתי עם היקרים לכם מכל.
אצלנו ואצלכם
אי אפשר אונליין

איך זה עובד?

שמי עדי רוסו יליד וחבר קיבוץ גינוסר שעל שפת הכנרת, חי ונושם חינוך וספורט כבר 22 שנים. עבדתי בחברת אשכולות חשיבה מעל 10 שנים והובלתי קבוצות ונבחרות לתחרויות, אפילו זכינו באליפות העולם בטורקיה בשנת 2008???? כיום אני מעביר שיעור ספורט וחינוך גופני בבתי ספר יסודיים מסביב לכנרת ובעל עסק שהוא האהבה הגדולה שלי – עץplay. במהלך השנים בעבודתי בחינוך ובהדרכת קבוצות, ראיתי את הקשב הרב של התלמידים אליי, את היכולת שלי להעביר פעילות בצורה סוחפת ובעיקר את האהבה שלי לדבר. רציתי ליצור משהו גדול שמחבר את כל האהבות שלי יחד, היות וגדלתי בסביבה קיבוצית רציתי ליצור משהו מחומרים טבעיים, פעילות ייחודית ומקרבת, המשלבת בתוכה חוויה תנועתית ומשחקית – וכך נולד עץplay. את משחקי העץ אני יוצר ובונה בהזמנה אישית ולוקח חלק בכל תהליך הבנייה יד ביד עם הנגר עד התוצר הסופי והמושלם – משחקי העץ שלנו. את הפעילויות ייעדתי לילדים, מבוגרים ולכל מי שרוצה להנות. בשיחה שמתקיימת לפני הפעילות אני מתעדכן בטווח גילאי המשתתפים ורמת המיומנות שלהם, כמו גם את מספר המשתתפים וסוג האירוע (מפגש משפחתי, אירוע חברה וכדומה). מידע זה יאפשר לי להציע מגוון משחקים שיתאימו לצרכים הספציפיים שלכם ולמקסם את החוויה. הקווים שמנחים את הפעילות הם העצמה, מתן ביטוי לכל אחד ואחת, חווית הצלחה והתמודדות, גיוון, אנרגיות, דינמיות ויחס אישי. אני בא מאהבה, מחיבור אנושי ורואים את זה בחיוכים של המשתתפים לאורך כל פעילות מחדש.
Play Video

מה מקבלים?

פעילות חוויתית, מעצימה ומגבשת במשחקי עץ

למה אנחנו?

דברים שחשוב לדעת

עליכם: מצב רוח מעולה וחיוך גדול עליי: כל השאר לקראת הפעילות אין צורך להביא עמכם שום דבר מיוחד – רק להגיע ולהנות, להכל אני דואג!

אפשרויות לשדרוגים

  • רכישת משחקי עץ
    במהלך הפעילות תשחקו ותחוו את משחקי העץ שלנו שנוצרו בחשיבה רבה ובעבודת יד צמודה עם נגר הבית שלנו. בשיתוף פעולה שנוצר יחד עם הנגר אנו מציעים רכישת משחקי עץ במחיר אטרקטיבי במיוחד. (לפרטים נוספים תשאלו אותי במהלך הפעילות)
download
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן