/
/
ללכת לאיבוד בספר טוב – ולמצוא את עצמך

ללכת לאיבוד בספר טוב – ולמצוא את עצמך

בקצרה על החוויה: מוזמנים להרצאה כייפית על כתיבה, קופים שובבים, צ'אי הודי מתוק, חיפוש עצמי - והדרך למצוא. נעסוק גם במיינדפולנס ונלמד איך לקחת רגע לעצמנו. ולמה זה בכלל חשוב? תוכלו גם לבחור בסדנת כתיבה יצירתית ומלאת השראה: נקרא שירים וסיפור קצר על הגשמת חלומות, נכתוב, נקריא - נלמד איך כתיבה יכולה לעזור לנו בהגשמה שלנו! שמי עדי ארצי שלו, בת 36. סופרת, עיתונאית ובעלת בלוג פנאי איכותי, Chicklist.co.il. מזוכות תחרות הסיפור הקצר של מכללת ספיר. סיפוריה ושיריה פורסמו בכתבי עת שונים. אוספת רגעים יפים, כרטיסיות קפה חצי מנוקבות וכביסה על הספה. אוהבת לצאת להרפתקאות ומעדיפה מלוח על מתוק, במיוחד כשמדובר באוכל הודי. בהרצאה ובסדנאות נקבל טעימה מהספרים: "אדם הלך לאיבוד" - פרוזה שתיקח אתכם למסע רחוק עם החברים הכי טובים בהודו, ו"35" ספר סיפורים ושירים לרגעים הכי חשובים בחיים. ניתן לרכוש את הספרים ברכישה מרוכזת בהנחה - לחוויה מלאה ומשמעותית במיוחד!
755 השתתפו
אצלנו ואצלכם
אפשר גם אונליין

איך זה עובד?

ניתן לבחור בהרצאה או סדנת כתיבה. בסדנת הכתיבה – נקרא שירים וסיפור קצר על הגשמת חלומות, נלמד ונתרגל – איך כתיבה יכולה לעזור לנו בזה! ההרצאה תעסוק בכתיבה, גילוי עצמי, טיול בהודו והכרת החוכמה של תרבות המזרח, לסיום נדבר על מיינדפולנס ועל כמה חשוב לקחת רגע לעצמך – ואיך לעשות זאת.
Play Video

מה מקבלים?

משך ההרצאה שעה וחצי. תקבלו ידע, השראה ודרך הסתכלות חדשה על החיים. ניתן להזמין בתוספת אחד הספרים או שניהם. משך סדנת הכתיבה – שעתיים כולל הפסקה. תוכלו להתחברה לעצמכם ולצאת מועצמים ושמחים, ומוכנים להגשים עוד חלום קטן. ניתן להזמין אותה בתוספת אחד הספרים או שניהם.

מה צריך להביא?

מחברת או פנקס אהוב לכתוב הארות ודברים שחשוב לכם לזכור :)

למה אנחנו?

דברים שחשוב לדעת

*ניתן לבקש הרצאה או סדנה מותאמת אישית מתוך שלל הרעיונות שמוצאים כאן *ניתן לקרוא עוד מידע וסקירות על הספרי ברחבי הרשת. חפשו: “אדם הלך לאיבוד” ו”35″. *הספרים זמינים וניתנים לרכישה מרוכזת בהנחה. *הספרים זמינים גם באפליקציית עברית כספרים דיגיטליים וגם בספריות. *אדם הלך לאיבוד זמין גם כספר שמע *בואו, פה מתחילים להגשים חלומות…

אפשרויות לשדרוגים

  • ספר או חבילת שי הכוללת ספר ועוד דברים טובים
    יש אופציה גם לחבילת מתנה כייפית: ערכה למתגייס/ ערכה למי שיוצא לטיול הגדול/ ערכה למי שצריכים רגע לעצמם. (הערכה כוללת: ספר, סימניה, צ'אי, תיק בד, חולצה, שוקולד, גרב מצחיקה - או חלק מזה, ניתן לבנות את התוכן לבחירתכם)
WhatsApp Image 2022-08-24 at 22.50.42 (5)
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן