/
/
‘כוכב-הצפון’: סדנאות בוטיק שוברות שגרה לגיבוש צוותים ומנהלים

‘כוכב-הצפון’: סדנאות בוטיק שוברות שגרה לגיבוש צוותים ומנהלים

בקצרה על החוויה: 'כוכב הצפון' הינה סדנת בוטיק לקבוצות קטנות-בינוניות (8 עד 16 משתתפים) של צוותים בחברות וארגונים, וצוותי מנהלים. לסדנה מספר פנים והיא יכולה להתקיים במרחב הפתוח בטבע וגם במרחב סגור - לכל קבוצה מותאמת פעילות לאור חשיבה משותפת עם הגורם המזמין ובהתאם לצרכים, לאופי הקבוצה ולמטרות הלקוח. ייעודה של הסדנה הינו להביא לקבוצה חוויה שוברת שגרה התורמת להעצמה, לגיבוש ולקידום האינטראקציה בין המשתתפים בדרך ייחודית אשר מסייעת ולפיתוח וחיזוק תהליכים אישיים, צוותיים וארגוניים גם יחד. מעבר לכך, הסדנה מזמנת התמודדות עם אתגרים, חשיבה יצירתית והיא מהווה כלי נהדר לקידום דפוסים ארגוניים תוך התבוננות עומק על הצוות, על החברה ועל הארגון - משלב הבסיס, דרך החזון, ועד לפרקטיקה 😊הסדנה מתאימה גם לקבוצות של סטודנטים בתכניות מנהיגות, וכן למובילי מיזמים קהילתיים, לצוותי רכזים ומנהלים במערכת החינוך, ועוד. בנוסף ניתן לשלב בסדנה סיורם מודרכים בערים העתיקות של ישראל, מסעות בטבע, ואף פעילות מוזיקלית ייחודית 😊 על מנחה הסדנה: נעים מאוד, שמי ד"ר זוהר פורשיאן, בן 42, יליד ירושלים וכיום תושב עמק יזרעאל. גדלתי כילד היפר-אקטיבי ותלמיד כושל בבית הספר, על סף נשירה ממערכת החינוך לחלוטין. המפגש עם הטבע, התנועה, האקולוגיה ובעיקר עם אנשים ממקומות שונים בארץ ובעולם הוביל אותי בין היתר לעסוק בדבר שאני הכי אוהב – עבודה עם אנשים  כיום, בין היתר, אני מאמן אישי, מנחה קבוצות ויועץ ארגוני. את כל אלו אני מביא בעבודה עם צוותים, חברות וארגונים מתוך אמונה שבכל ארגון וחברה יש תמיד מקום לחיזוק האינטראקציה בין השותפים והשחקנים השונים, וכי חשוב תמיד לעשות את זה בדרך שוברת שגרה. מזמין אתכם ואתכם לצאת איתי למסע 😊
450 השתתפו
1 שעות
אצלכם
עברית, אנגלית

איך זה עובד?

אז מה תוכלו למצוא אצלי? פעילות קבוצתית במרחב הפתוח – סדנאות חוויה ועומק לקבוצות קטנות-בינוניות, ייעודיות לפיתוח וחיזוק תהליכים בצוותים שונים בחברות, ארגונים ומוסדות, וכן לקבוצות של סטודנטים, מובילי מיזמים קהילתיים ועוד, אשר מבקשים לקדם את האינטראקציה בין המשתתפים בדרך ייחודית. סיורים, חוויות ומסעות בין עבר הווה ועתיד, דרך סיפורן של שלוש הדתות, ועוד ועוד. לכל קבוצה אני מתאים את הפעילויות לאור חשיבה משותפת עם הגורם המזמין בהתאם לצרכים, לאופי הקבוצה ולמטרות הפעילויות והמפגש.

מה מקבלים?

הכרות אישית עם הסיפור שלי וה”אני מאמין” שלי במפגש עם קבוצות, שילוב מוסיקה בהתאם לסיטואציה, שילוב הרצאה קצרה, ובעיקר – חוויה קבוצתית מעצימה ומגבשת. ניתן לשלב גם סדנאות ופעילויות עומק – עיבוד תהליכים בקבוצה, סיכום שנה, הצבת מטרות לעתיד של הקבוצה וכדו’. הפעילויות מתקיימות בנופים הקסומים של עמק יזרעאל וניתן לשלב בהן סיורי תוכן וחוויה בין-תרבותיים המשלבים נוף אורבני וטבע ירוק ורחב ידיים הייחודי לעמק יזרעאל. מסעות בין עבר, הווה ועתיד דרך סיפורן של שלושת הדתות.

למה אנחנו?

אפשרויות לשדרוגים

  • סדנת מוזיקה
    סדנת התנסות בסוגי מוזיקה וכלים שונים
  • סיור באזור
    סיור בעיר או בטבע לצד החוויה האתגרית
  • אוכל ושתיה
    ניתן להוסיף אוכל בתוספת תשלום
WhatsApp Image 2022-09-14 at 18.45.16
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן