/
/
הילד שלך הוא יותר מהאבחנה שלו!

הילד שלך הוא יותר מהאבחנה שלו!

בקצרה על החוויה: 326,000 ילדים שהם כמעט 11% מכלל הילדים בארץ הם ילדים בעלי מוגבלות כזו או אחרת. הנתון הוא משנת 2020. כמו שאתם מבינים, אתם ממש לא לבד בסיפור הזה ולצערי המספר רק גדל. גידול של ילד מיוחד מביא איתו קשיים ואתגרים רבים. אני כאן כדי לסייע לכם להתנהל בתהליך הזה בהצלחה. והאמינו לי – זה אפשרי! לפני 20 שנים קיבלנו את האבחון שאביב, בננו בן ה-3, המלאך קטן תכול עיניים ובלונדיני ששבה כל לב הוא ילד עם צרכים מיוחדים. יצאנו מחדר הרופאים ולא הבנו בכלל מה זה אומר ומאז אני חוקרת וחיה את הנושא יום יום.
150 השתתפו
1 שעות
אצלנו ואצלכם
עברית
אפשר גם אונליין
יבנה

איך זה עובד?

נעים מאוד, אני רוזיטל בן-אור חדד, אשת חינוך והדרכה ובהרצאה שלי אשתף בניסיון העשיר שצברנו, בהצלחות ובקשיים שעברנו, אתן טיפים ותובנות כדי להתמודד עם חיי המשפחה, חיי הזוגיות והאחאות המורכבים שאתם חווים. גם אנחנו יכולים לחיות חיים מלאים בחוויות, בבילוים, בהצלחות, בשמחה וצחוק, במימוש עצמי שלנו ושל הילדים. השאלה היא רק איך ולשם כך אני כאן.

מה מקבלים?

ניתן לשרוד את הורות המיוחדת בהצלחה ובסיפוק. במפגש שלנו אשלב גם טיפים מעולמות הפסיכולוגיה החיובית, היוגה צחוק ומהדרכת ההורים שבהם התמחתי. אני כאן כדי לחסוך לכם את החיפושים והתהיות. לקבל תשובות ברורות על הדברים שלמדתי ועברתי ולהפיג כמה מהחששות ומהפחדים שבוודאי מלווים אתכם. אראה לכם איך אפשר לעזור לילדים שלכם למצות את היכולות שלהם, הרבה מעבר לאבחנה הקרה שקיבלתם. כי הילד שלכם הוא לב גדול שמאיר את הבית. הילד שלכם הוא יותר מהאבחנה שלו! הוא עולם ומלואו! גם אם זה מרגיש סוף העולם – זה ממש לא!

מה צריך להביא?

את הלב..

למה אנחנו?

דברים שחשוב לדעת

ההרצאה מתאימה גם להורים מיוחדים וגם לאוכלוסיה הכללית, להגברת המודעות למשפחה המיוחדת שנמצאת תמיד בסביבתכם.

אפשרויות לשדרוגים

  • סדנת המשך להורים מיוחדים
    סדנה של סדרת מפגשים שבה נוכל לשתף, להתייעץ, לקבל המון תובנות וטיפים להתמודדות נכונה, כולל הומור, פסיכולוגיה חיובית ושאיפה קדימה.
  • הרצאת הצצה והשראה לאוכלוסייה הכללית
    פתיחת צוהר על המשפחה המיוחדת, על הקשיים שייחודים לה וכיצד מתמודדים וגם כיצד הסביבה יכולה לעזור. כל אחד מכיר מישהו ממשפחה מיוחדת...
  • בניית קהילה תומכת
    קהילה של הורים המעוניינים במידע נוסף, התייעצות ותמיכת הקבוצה.
untitled-7251_resized
באתר משנת 2024
הרצאה להורים מיוחדים בהתמודדות עם חיי המשפחה
נעים מאוד! אני רוזיטל, אשת חינוך והדרכה. מורה ומחנכת וגם רעיה ואמא ל3 ילדים מקסימים. אביב בן ה23 הוא מלאך על הרצף האוטיסטי. הוא לימד אותנו להיות משפחה מכילה, משפחה שמחה וכזו שנלחמת על ההתקדמות וההצלחות שלו. לא הכול ורוד או קל אבל בהחלט אפשרי! לאחר שלמדתי במשך שנים שיטות טיפול שונות, אימון רגשי לילדים ולמבוגרים, הדרכת הורים וגם הנחיית יוגה צחוק בשביל הנפש החלטתי לרתום את כל הכלים הללו למשימה הבאה בחיי: הנחיית הורים מיוחדים בדרך המפותלת של גידול משפחה מיוחדת בדרך של חשיבה חיובית, שמחה והצלחות למרות כל הקשיים! אז פנו אלי ונדבר
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
Open chat
התקשרו עוד היום ותזכו בהרצאה שפותחת את הראש!
דילוג לתוכן