/
/
הדרך מילדות לאליפות – הרצאת השראה ייחודית וסוחפת בין גלי הים

הדרך מילדות לאליפות – הרצאת השראה ייחודית וסוחפת בין גלי הים

בקצרה על החוויה: הרצאתה של ספורטאית בינלאומית בשייט בסירות מפרש, בה שזורים סיפורים מרתקים והרפתקאות על התמודדות עם אתגרים בלתי אפשריים, נחישות, התמדה, הצבת מטרות והשגתן, פיתוח תחושת מסוגלות ועבודת צוות. איך כל אלו הובילו אותה להיות אלופת ישראל ומקום 4 בעולם בשייט ואיך גם אתם תוכלו להשתמש בכל הכלים והתובנות מהים ומהספורט גם בחייכם.
12000 השתתפו
אצלכם

איך זה עובד?

מהלינה המשותפת בקיבוץ ועד פסגת השייט התחרותי –כיצד הצליחו שתי קיבוצניקיות להפליג הכי רחוק? סיפורה של ספורטאית בינלאומית בשייט מפרשיות, שבמהלך תחרות חשובה מתהפכת עליה הסירה ומתרסקות לה כל השיניים הקדמיות. איך מתמודדים עם כזה משבר ברגע מאוד גורלי בקריירה? ממשיכים בתחרות? פורשים בשיא? האם טסים מיד אח”כ לאליפות בצרפת בלי שיניים? הצטרפו להפלגה מלאת הרפתקאות בהרצאה “הדרך מילדות לאליפות”, השזורה בסיפורים מרתקים על התמודדות עם אתגרים בלתי אפשריים, נחישות, התמדה, הצבת מטרות והשגתן, פיתוח תחושת מסוגלות ועבודת צוות. איך כל אלו הובילו אותה להיות אלופת ישראל ומקום 4 בעולם בשייט בסירות מפרש, ואיך גם אתם תוכלו להשתמש בכל הכלים והתובנות מהים ומהספורט גם בחייכם הפרטיים ובעולם העבודה. עינת קפלן לבנת, מרצה, מנחת סדנאות חדרי בריחה במים ומדריכה על גלשני סאפ בכנרת ובירדן, נשואה לאוהד ואמא לארבעה שירשו ממנה את החיבה לאתגרים ולים. בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול. גדלה בקיבוץ גנוסר שעל שפת הכנרת, עוד בימי הלינה המשותפת, ומאז יש לה מחלת ים –היא “חולה עליו”, לא ממנו. בגיל 10 הצטרפה לחוג שייט במפרשיות והייתה אלופת ישראל ומקום 4 בעולם בשייט, בצוות הנשי הישראלי הראשון ופורץ הדרך.

מה מקבלים?

הרצאת השראה והעצמה

מה צריך להביא?

מסך, מקרן, מיקרופון וקהל

למה אנחנו?

אפשרויות לשדרוגים

  • סדנת חדר בריחה עם גלשני סאפ
    הכי כיף זה אחרי ששומעים את ההרצאה ומקבלים המון תובנות - לצאת ליישם במים. מה זה חדר בריחה עם גלשני סאפ? סדנה חוויתית לגיבוש צוות/משפחה/חברים/נוער/נשים בה תלמדו מ0 לחתור על גלשני סאפ בכנרת ואחרי שתגלו שזה קל ומהנה ותתמקצעו תוכלו לפתור משימות וכיתבי חידה על גבי הסאפ, שיעודדו אותכם לחתור ולפענח קודים בעזרתם תפתחו את תיבת האוצר שתחכה לכם בחוף
download
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן