/
/
בדרך לגן עדן עוצרים בגיהנום

בדרך לגן עדן עוצרים בגיהנום

בקצרה על החוויה: איך נראים החיים תחת אלימות בילדות ובבגרות? איך מתמודדים ואיך יוצאים ממעגל האלימות? ואיך היציאה משם מחזקת את הכושר ההתאוששות שלנו? מוזמנים ומוזמנות להרצאה מעוררת השראה שלי בה אספר על המסע המטלטל שעברתי בחיי ואיל המסע הזה הפך אותי למי שאני היום .
אצלנו
אפשר גם אונליין

איך זה עובד?

מתכנסים לכיבוד והיכרות כשברקע מוזיקה מרגיעה באולם או מרחב מיועד להרצאות בישיבה. אני פותחת בהרצאה על סיפור חיי ,על המעגל אלימות שחייתי בו מהילדות עד שיצאתי ממנו אחרי מערכת יחסים אלימה בבגרותי ואיך כל החוויה הזו תרמה לי להיות מי שאני היום ברמה האישי וברמה המקצועי. ואיך העבודה שלי בחינוך מיוחד נתנה לי כלים להתמודד ולהתגבר על העבר שלי, טראומות, האימהות, על המערכות יחסים שלי ואיך למדתי להעריך ולאהוב את עצמי.
Play Video

מה מקבלים?

הרצאה משולבת סדנא . אחרי הרצאה נעשה סנדת פעילות חברתית מבוססת על שיטת ABA שאני עובדת איתה . משחק תפקידים , נבחן ביחד סיטואציות חברתיות בסימולציות ונמצא פתרון לכל קונפליקט ודילמה , נלמד על שפה מקרבת, חיובית ואסרטיבית, נפתח את היכולות הרגשיות שלנו ונדבר עם לב פתוח על כעס וכאב ואיך נתמודד איתם ולא נברח מהם, תמיד אומרים לנו מה לא לעשות אבל לא מה כן, אז פה נלמד מה כן .

מה צריך להביא?

הרבה רגש לב פתוח וטישו .

למה אנחנו?

אפשרויות לשדרוגים

  • סדנת אימוני כושר ואגרוף
download
באתר משנת 2023
הרצאה בשילוב סדנא
אני סלסטה מילסטיין, בת 37 מתגוררת במרכז הארץ, אם יחדנית לילדה בת 5. לפני 4 וחצי שנים עברתי חוויה משנה חיים במערכת יחסים לא בריאה והלכתי לחפש עזרה בכל מיני טיפולים כדי להצליח ולהגיע לשלום בית, מה שהביא אותי להיחשף לתחום של חינוך מיוחד ולהבין כמה מאיתנו נפלנו בין הכיסאות לפני שנים אחורה שלא הייתה מודעות בנושא. אז התחלתי לחפש עבודה בתחום והתקבלתי מהר ללא ניסיון כלל והבנתי מהיום הראשון בעבודה שזה היעוד שלי והלכתי ללמוד בבית ליאור מכללה שמתמחה באוטיזם והפכתי למטפלת התנהגותית בגישת ABA וסייעת בחינוך מיוחד ורגיל ,מאמנת כושר מוסמכת ובעלת אתר קניות בינלאומי של צעצועים ומשחקים התפתחותיים. אני בשלבים ראשונים לראשונה בישראל להקמת מרחב קסום ומיוחד עבור כל ילד וילדה עם מאובחן באוטיזם, קשיים חברתיים, רגשים והתנהגותיים שמשלב טיפול התנהגותי בגישת ABA המפורסמת ואימוני כושר מותאמים לילדים וילדות. שילוב מנצח וייחודי במינו. ואחרי 5 שנים של עבודה ורכישת ניסיון רוצה להעביר את זה למבוגרים ומבוגרות בהרצאה מרתקת משולבת עם סדנת פעילה חברתית מבוססת על שיטת ABA המפורסמת . ניתוח התנהגותי יישומי.
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן