/
/
אל תמסגר את הקונפליקט, תפרוץ את גבולותיו

אל תמסגר את הקונפליקט, תפרוץ את גבולותיו

בקצרה על החוויה: קונפליקטים הם חלק בלתי נמנע מהחיים, בין אם זה בבית, בעבודה או בקהילה. כאשר מתעוררים חילוקי דעות, חשוב להיות מסוגלים לפתור אותם במהירות וביעילות. עם זאת, אנשים רבים נמנעים מקונפליקט או מסלימים אותו בצורה שלא התכוונו. לרוב זה נובע בשל חוסר של כלים אשר עוזרים להתמודד עם סיטואציה קונפליקטואלית.
אצלכם
אפשר גם אונליין

איך זה עובד?

שמי סבטה סורוקה, מגשרת מוסמכת, בעלת תואר שני בניהול יישוב סכסוכים ומשא ומתן , מתנדבת בתחום הגישור בשנים האחרונות ,עובדת יותר מעשור בעולם ההייטק ואני כאן כדי לספר לכם על ההרצאה “אל תמסגר את הקונפליקט , תפרוץ אותו”. אם אתם מחפשים לקבל כלים יישומיים מעולם הגישור, זו הזדמנות שלא תרצו לפספס. ההרצאה “אל תמסגר את הקונפליקט, תפרוץ אותו” נועדה לתת כלים ואסטרטגיות הנדרשות על מנת לאפשר כניסה מושכלת לקונפליקט או המנעות מתוך בחירה מודעת. בהרצאה נלמד על טכניקות גישור שונות, כיצד להקשיב באופן פעיל וכיצד למצוא מכנה משותף עם אחרים. בסיום ההרצאה, תצאו עם הבנה שישנן אפשרויות נוספות לניהול קונפליקט ושגם קונפליקט יכול להוות הזדמנות,תוכלו להשתמש במיומנויות אלו בחייכם האישיים והמקצועיים.

מה מקבלים?

אז מה היתרונות של השתתפות בהרצאה זו? ובכן, בתור התחלה, תקבלו מיומנויות יקרות ערך שתוכל להשתמש בהן כמעט בכל מצב. בין אם אתם בסכסוך עם עמיתים לעבודה או מנסים לנהל סכסוך משפחתי, כישורים אלו יהיו שימושיים. לכן, אם אתם מעוניינים להתנסות ולקבל כלים פרקטיים לניהול קונפליקט ולשנות את הקונפליקט להזדמנות , אני ממליצה להירשם להרצאה ” אל תמסגר את הקונפליקט , תפרוץ אותו” . מספר המקומות מוגבל, אז אל תחכו!

למה אנחנו?

אפשרויות לשדרוגים

  • ליווי אישי, סדנאות
    אם תרצו נוכל להמשיך לליווי גישור אישי, או שנבנה סדנא יחודית עם העמקה בכלים אשר יאפשרו לקהילה/ ארגון, לעבור לשיח בונה ומקדם
download
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן