/
/
אחות לא “מיוחדת”

אחות לא “מיוחדת”

בקצרה על החוויה: דנה נולדה כתעלומה ונותרה כזו עד ליום מותה, במצב שלא אפשר לגדל אותה בבית. למרות זאת, הוריי החליטו להשאירה בגידול ביתי. להחלטה לגדל את דנה בבית היו השלכות, שהפכו להיות האתגרים של כולנו. אני מזמינה אתכם להרצאה בה אשתף בסיפור הייחודי, ובה נעלה כלים לשיפור חיי המשפחה לצד אח/ות עם צרכים מיוחדים.
אצלכם
אפשר גם אונליין

איך זה עובד?

כשיש ילד מיוחד בבית, יש נטייה ברורה, טבעית ואפילו בלתי נמנעת, לשים את הכל בצד. את כל החיים, המהווים, הקריירה, משק הבית, המשפחה המורחבת, הילדים הנוספים. כל זה באופן הגיוני כדי להרעיף נתינה טוטאלית לזה שצריך אותנו יותר מכולם. אבל יש פה מלכוד. והמלכוד הזה יכול לשנות גורלות. בהרצאה שלנו אנחנו נשקף את המצב הקיים במשפחה שלכם, מי שירצה בכך כמובן, ותשמעו את הניסיון שלי, בתור אחות של. בתור אחות של יעל יש לי ויהיו לי לתמיד מסקנות, תובנות, ביקורת והערכה גדולה למי שניהלו את המערכה הזו הכי טוב שיכלו – ההורים שלי. אני אספר את הסיפור שלנו, וביחד אתכם נבין כיצד ניתן להפוך את החיים לצד בן משפחה מיוחד לטובים יותר עבור כל בני הבית.

מה מקבלים?

הרצאה שמביאה סיפור מרגש, סוחף ומלא בתובנות; מעלה תחושות שיכולות להיות משותפות לקהל; נדבר על דברים שהם “טאבו”; כלים לשיפור והקלה על חיי המשפחה; ספר “אחות לא מיוחדת” מאת אלי סיידוב.

מה צריך להביא?

את הלב

למה אנחנו?

אפשרויות לשדרוגים

  • הספר שלי בשבילכם
    הספר "אחות לא מיוחדת" נכתב במשך שנים, תחילה מאת ילדה, אחות של, שהפכה לנערה שהפכה לאישה ולאם. הספר מגולל את סיפור המשפחה של יעל, שהוריה נלחמו בשבילה עד בלי די וסובבו בשבילה את כל עולמם וגם את כל עולמנו. האחים. החיים לצד יעל, הטיפול בה, המסקנות והתובנות ממנה מועלות בספר שלי, בשבילכם ובשבילי.
  • תהליכי ליווי להורים ואחים של.
    אלי בעלת אמפתיה ענקית, אוהבת אנשים ובעלת יכולת להקשיב וללוות משפחות בכל תהליכי החיים המורכבים עם הילדים המיוחדים. והאחים שלהם כמובן.
download
באתר משנת
קרא עוד

כתבו על החוויה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

יאללה לחוויה!

רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל מידע נוסף או להזמין את החוויה אליכם?

או מלאו טופס זה ונציג מטעם החוויה יחזור אליכם:

מה עוד תרצו להוסיף לחוויה?

שתפו את החוויה

עוד חוויות שעשויות לעניין אתכם

0.0
0.0/5
2000 השתתפו
אצלכם
0.0
0.0/5
250 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם
0.0
0.0/5
1000 השתתפו
1.5 שעות
אצלכם

שיתוף הדף הנוכחי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pinterest
דילוג לתוכן